Met korte lijnen een totaaloplossing bedenken

Ruben Tigelaar

Daar stond je dan. Caravan al gekoppeld aan de auto, helemaal klaar om te gaan. Maar vlak voor vertrek blijkt dat de groene kaart of reispas nergens is te vinden. Gelukkig konden wij de papieren snel opmaken en afgeven.

Zo kon de vakantie alsnog beginnen.

Wanneer alle posities binnen een organisatie goed bezet zijn kunnen we er met elkaar voor zorgen dat we onze relaties goed en snel van dienst kunnen zijn. De organisatie binnen Uiterwijk Winkel is ‘ingericht’ in verschillende teams (polisbeheer, schade-afwikkeling, binnendienst- en buitendienstadviseurs) waarbij we werken met korte lijnen zodat we van elkaar weten wat er speelt bij onze relaties. Onze relaties stellen deze korte lijnen middels vaste aanspreekpunten ook erg op prijs.

Door de teamprestaties te verbeteren hebben medewerkers ruimte om zich te ontwikkelen, maar wat net zo belangrijk is dat mensen met plezier naar het werk gaan. Een positieve sfeer op de werkvloer werkt uiteindelijk door in het contact met onze relaties. Voor mij geldt dat ik het leuk vind om met het teamproces bezig te zijn en de collega’s te motiveren. Binnen Uiterwijk Winkel heb ik mij op dit gebied intern kunnen en mogen ontwikkelen en stuur inmiddels het Team Polisbeheer en Schade aan. Ook op sportief gebied proberen wij elkaar te stimuleren door o.a. mee te doen aan de Hoogeveense Cascaderun en een beachvolleybaltoernooi.

Naast teamleider ben ik verantwoordelijk voor het accepteren, beheren en opmaken van volmachtverzekeringen voor onze zakelijke relaties. Wanneer je als financieel dienstverlener een volmacht hebt gekregen mag je namens een verzekeraar onder je eigen label (UW Assuradeuren) verzekeringen aanbieden, beheren en schades afwikkelen. Dankzij deze volmacht zijn we flexibel waardoor we heel gericht totaaloplossingen kunnen aanbieden. Doordat we de werkzaamheden zelf uitvoeren, van acceptatie tot schadeafwikkeling, kunnen we onze relaties daarnaast snel en op een persoonlijke manier van dienst zijn.

Dat kan dus bijvoorbeeld bij een groene kaart of reispas, maar ook bij minder leuke gebeurtenissen. Denk aan bijvoorbeeld een omvangrijke (brand)schade. Dan is een oplossing in overleg met een vast aanspreekpunt om de hoek vaak sneller gevonden dan in overleg met een callcenter aan de andere kant van het land. Dit zijn zaken waarbij we als doel hebben, het “ontzorgen” van onze relaties.

Met vriendelijke groet,

Ruben Tigelaar

« Terug naar het nieuwsoverzicht
Social media
Contact opnemen
Maak een afspraak!
Bel met ons voor een advies op maat
0528 280 500