Incassovragen

1. Ik heb een eerste herinnering ontvangen, maar niet de originele nota. Wat nu?
Aan de hand van de herinnering kunt u de premie overmaken. Mocht u voor de boekhouding een nota nodig hebben, dan kunt u dit opvragen via onderstaand formulier.


2. Heb ik na een herinnering nog verzekeringsdekking voor schade?
Als u een eerste herinnering heeft ontvangen, heeft u gewoon dekking. Vriendelijk verzoeken wij u de premie binnen 14 dagen na dagtekening te voldoen. Bij een tweede herinnering is de dekking vervallen. De dag nĂ¡dat uw betaling door ons is ontvangen wordt de dekking weer van kracht.


3. Volgens mij is de ontvangen nota niet correct, wat moet ik doen?
Neem rechtstreeks telefonisch contact met ons op, telnr. 0528-280556, of stuur een bericht via onderstaand formulier. Dit voorkomt dat er onnodig herinneringen worden verzonden.


4. Ik kan de premie (nu) niet betalen. Wat moet ik doen?
Neem rechtstreeks telefonisch contact met ons op, telnr. 0528-280556. Wij zullen met u de situatie bespreken en de mogelijkheden bekijken.


5. Wat moet ik doen bij betalingsachterstanden?

Wij conformeren ons aan het protocol bij betalingsachterstanden van het verbond van verzekeraars. Het protocol kunt u hier vinden.


Is uw vraag nog niet beantwoord? Dan stellen wij het op prijs als u onderstaand formulier invult. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.


Contact opnemen
Maak een afspraak!
Bel met ons voor een advies op maat